Saturday, June 11, 2011

okay, hari ni hari ahad

klu korang rasa apa yang aku tulis ni sempoi, ko baca lah..ha ha ha ha...tapi telinga korang akan bingit kali ni, pasal aku memasangkan video yang akan autoplay, yup...autoplay...alamak..korang boleh pause lah klu tak nak dengar video tu...anyway...hari ni takde apa yang aku nak cerita, semalam aku ada idea..tapi aku ingat aku nak save kan ia untuk hari ni..malang nya, bila sampai nya waktu hari ini,..aku terlupa idea aku semalam..

so biarlah aku cerita pasal satu perkampungan ini,..hmmm...patut ke aku menceritakan..tak yah lah...cerita ya agak lucah,..korang tak leh terima karang,...so meh lah aku cerita pasal zaman sekolah seorang brother ni,..yup, ianya penuh dengan prank mengenakan cikgu dan budak2 kelas lain,, mereka sungguh evil, budak setan punya prank takde menda pun..

1st prank yang aku nak ceritakan ialah sewaktu kelas jasmani kelas sebelah,..yup jasmani kelas sebelah..dengan giat nya brother ni dan rakan sekelas nya melonggok kan beg2 kelas sebelah di satu tempat, dan menindihkannya dengan kerusi dan meja kelas tersebut,..bila budak2 kelas sebelah balik je dari kepenatan kelas jasmani mereka..mereka terkejut tengok beg, kerusi dan meja mereka takde.?....

2nd prank, mengenakan cikgu pompuan,..well yang ni biasa je prank nyer..tak memudaratkan sesiapa je., kecuali cikgu pompuan tu punya hati dan perasaan..well, cikgu lelaki pun boleh terkena gak..tapi itu pun klu budak pompuan berani buat.., well nasib aku tak jadi cikgu..so pada hari yang aman,..tiba berlari bro ni pada mangsanya, yakni cikgu perempuan terbabit,(make sure cikgu tu cun ek) "CIKGU....! EMERGENCY CIKGU.." cikgu: apa yang emergency nya, bro: emergency lah cikgu...so berlari lah bro ni..cikgu ni pun ikutlah anak muridnya..sampai lah ke toilet,.."apa cikgu ni," saya emergency nak membuang pun nak ikut ke?"..kaco betul lah....! tak lawak...tapi bayangkan hati dan perasaan cikgu tu..boleh buat filem ni...dia follow sampai masuk toilet student laki...kuang kuang kuang...

well, cuma satu je bro ni...dia ni tak jahat,...cuma nakal je..SO, klu setakat nak gengster tu, tak payah lah..bikin semak je...jadi prankster lah best..he he he he he he...

anyway,..just a though of the day,..tak sangka boleh terkeluar gak idea ni..hope you have the time of your life..

No comments:

Post a Comment