Wednesday, June 8, 2011

apa nak jadi lah..tulis je lah..

okay 1st thing 1st..apasal ada satu benda tu, bila kita nak, kita wat apa saja untuk dapat kan, tapi bila dah dapat, rasa bosan lah pulak ngan benda tu,..aku citer pasal aku punya ps3,..dulu bukan men lagi aku nak beli ps3,..dah beli, aku tak men lah pulak,.
            .kenapa aku asyik sebuk je ngan facebook ni, dan sekarang ni aku sebok lak ngan blog ni, kenapa aku ada blog, aku pun tak paham,..terasa kemalasan nya untuk menulis blog ni, aku bukan nya ada idea. susah betul nak menulis,..sekarang ni, aku terasa., mungkin ni lah sebabnya aku takde awek lagi sampai sekarang, sebab klu aku ada, mungkin kah aku akan terlalu cepat berasa bosan...ha ha ha..kepelikan tahap ultra gaban,.
            terasa gak kekosongan dalam hidup ni,mempunyai rutin yang sama, tiap2 hari, bangun pagi, pegi kerja, balik kerja, duit habis..apakah yang aku lalui dalam hidup aku ni,..rasa macam tak bermakna..nasib ada kawan2, tapi apakah erti kehidupan yang sebenar, kita dijadikan untuk menjadi khalifah di muka bumi ini, tiap2 hari aku terfikirkan apabila aku mempersoalkan kenapa aku hidup di muka bumi ini, tapi khalifah jenis apakah yang boleh aku jadi., demi masa, manusia itu adalah dalam kerugian, terasa sungguh yang aku ni dalam kerugian..
           apakah yang menghalang aku dari melakukan apa yang aku ingin lakukan..aku sendiri tak tahu apa yang aku nak lakukan,.aku letih lah dengar dengan penyesalan ko yang tak sudah2,..aku letih menyesal,.aku bahagia, tapi aku hilang tujuan..aku terima, dan aku redha...kkaco tul lah..aku tak tau apa yang aku tulis..korang yang baca ni, korang tak rasa buang masa ke? korang ni buang masa je baca benda ni..

No comments:

Post a Comment