Tuesday, June 14, 2011

e-Romeo....ah ha...

okay...ini hari korang yang membaca blog aku in luck..huh...kenapa?...sebab ini hari ada cerita baik..idea yang kejap ingat kejap lupa,..tetiba je ingat kembali,..hari ni aku nak cerita pasal, e-romeo...dengan kata len, electronic romeo,..tak pernah dengar kan istilah tu, yang ni aku baru cipta, sebab tu lah tak pernah dengar,.

e-romeo ni boleh lah dikatakan macam buaya internet,..klu dah ada e-romeo, mestilah nak ada e-juliet, a.k.a mangsa internet,..so, macam mana nak citer pasal e-romeo, ni, simple je, kat real life, dia takde gf, kat internet ni, tetiba je dia ni hot stuff,..nak kata kan awek keliling pinggang, tak kot sebab,..kat internet ni dia takde pinggang, so awek keliling sesawang lah..ha ha ha ha ha ha ha...tak lawak ek..okay,

so aku dah hilang idea pasal e-romeo ni,..apa2 hal, nanti aku sambung lagi...malas sebenarnya nak citer and tulis bolg ni..entah kenapa lah aku boleh terjebak ngan blog ni..aku pun tak paham..

No comments:

Post a Comment