Saturday, June 11, 2011

korang pernah dengar tak rezeki singa?

korang pernah dengar tak rezeki singa?, pernah dengar tak? apa? tak pernah dengar? biar betik?..ooppss...bukan rezeki singa..rezeki rimau rupanya, maaf maaf,..ha ha ha ha..rezeki rimau, ianya berkisahkan, klu rezeki tu,..time takde,..memang sengkek habis lah,..tapi bila time ada,..haa...amik ko, tak habis, sampai membazir pun ada,..tak makan pun ada..kan pelik...macam mana tu..macam rimau lah, bila diorang tak makan,..susah betul diorang nak makan...tapi bila ada rezeki nya..sampai sekor kerbau boleh tumbang,..

so ni aku nak citer pasal rezeki rimau aku..yup, sekarang ni aku mengalami rezeki rimau,..parent takde kat rumah, diorang ada kat kampung,..so makan pun aku relex je,..cukup cukup je,..kekadang tu aku boleh terlupa nak makan,..dengan kata len aku tak pegi kedai..so hari ni aku masak megi..time aku tgh masak tu,..tetiba member aku panggil, laah..aku lupa, dia ada wat kenduri tahlil kat rumah dia..macam mana aku boleh lupa lak ni..pegi kenduri dia...makan, dan aku ada megi..alamak...tak leh nak makan lah pulak..membazir je..rezeki rimau ek...hhmmm...

so bila citer pasal rezeki rimau ni, boleh ke rezeki rimau ni dikaitkan dengan cinta..ye lah, bila time single tu,..orang tu stay single je....saper pun tak nak kapel ngan dia...tapi bila dia dah start nak kapel,..ada je yang bagi respon baik kat dia, yang cakap suka kat dia lah..macam2, bukan 1 org je...banyak...time tu lah macam ada cara cara je macam nak suruh dia curag...kan kan kan...rezeki rimau dalam percintaan..tak sedar diri punya orang...

just a though of the day

hope you have the time of your life..

No comments:

Post a Comment